29 Haziran 2014 Pazar

Geldi Ya Şehr-i Ramazan Geldi Ayar Vakti



Malum ramazan ayı geldi çattı oruç başladı. Tutan var tutmayan var ama ülkede artık öyle bir mahalle baskısı kuruldu ki tutmayanın vay haline! Hele ki tutmadığını açıkca belli ediyorsan yani yiyip içiyorsan bittin! Linç etseler yine de doymayacak gibiler bu muhterem oruç tutan müslüman geçinen zevat...Yahu kardeşim senin inancın sana Allahın 50 derece sıcağında günde 16 saat yiyip içme diyorsa bu senin sorunun.Yiyip içene niye karışıyorsun?

 Şimdi bir kaç soru soralım:
-Dinde zorlama var mı ?
-Hayır
-Peki oruç tutmazsam tutana zararı var mı?
-Hayır
-Vebali günahı benim boynuma mı?
-Evet.
-Sana giren çıkan var mı?
-Yok.


Peki o zaman ne bok yemeye benim yediğim yemeğe içtiğim içkiye karışıyorsun? Bu hakkı nereden kimden alıyorsun?
Kuran'da "oruç tutmayanı vurun öldürün" mü diyor?
-Hayır.
Kuran'da "oruç tutmayanlar tutanların yanında yiyip içemez yasak " mı diyor?
-Hayır
O zaman ne sikime millete karışıp müdahale etme en azından laf çakma isteği duyuyorsun? Artisliğin kime? Gücünü Tayyip'den mi alıyorsun yoksa!

Ben eğer senin oruç tutmana karışmıyorsam sen de benim tutmamama karışamazsın. Ben sana nasıl ki "niye oruç tutuyorsun ulan, yesene yemeğini itoğlu it!"  Demiyorsam sen de bana "neden yiyorsun" diyemezsin!
Burası özgür bir ülkeyse ben istediğim yerde istediğimi yer içerim kimse de sikimde olmaz. Sen ister oruç tut istersen başka bi bok tut beni bağlamaz. Benim yediğim içtiğim senin tuttuğun orucu bozmadığına göre, beni yerken görünce zoruna gidiyorsa o zaman tutma orucunu yavşak!

Bir lafım da devlet dairesinde, işyerinde,okulda şurda burda amir memur konumunda olup altında çalıştırdığı elemanlara oruç tut, namaz kıl baskısı uygulayanlara... Sizin ben gelmişinizi geçmişinizi tuttuğunuz orucu kıldığınız namazı .....


Hadi Allah kabul etsin...

@offluhoca